U klubu. Sa prijateljem. Jedinim prijateljem. Njegov grad. Njen grad. Ne, nisam je pozvao. Ne, ne želim. Još jedan krug oko Sunca. Nije mi čestitala. Zašto bi ona bila važna ako ja nisam? Malo pijemo, malo pričamo, malo se gušimo od dima. Prevelika gužva. Kao da je piće besplatno. Ne mislim o njoj, ali se pojavljuje. Kao san. Kao košmar. Dva pratioca su pored nje. Dve aveti. Dva duha. Deo dima. Nevidljivi. Nebitni. Iznenađena. Vesela. Malo pijana. Ne neukusno. Ipak retko. Pita zašto se nisam javio. Slegnem ramenima. Ćutim. Naručuju piće. Ostaju pored nas. Trudim se da je ignorišem. Malo pleše. Ponovo prilazi. Zašto je nisam pozvao? Slegnem ramenima. Vraća se plesu. Crvena haljina. Gledam u bilo šta, samo ne u nju. Vesela. Približava mi se. Oslonjena leđima uz mene. Pleše. Možda slučajno.  Pleše. Sama. Uz mene. Ne postoji. Crvena magla. Udaljavam se. Već je platila. Njihova i naša pića. Neću da me časti. Meni je bio rođendan. Polazimo. Oni ostaju. Dajem joj novac za sva pića. Poslednji put. Neću da me časti. Odbija novac. Pleše. Ne kapira. Uporan sam. Odbija. Umoran. Stavljam novac ispod njene čaše. Okrećem se. Odlazim. Grabi moju podlakticu. Snažno vuče natrag. Ka sebi. Pijana. Besna. Drago mi je. Prvi i poslednji iskaz neke vrste strasti. Nazvaću to tako. Strast. Crveni nokti blago zariveni u kožu. Tako ne nalik njoj. Nedovoljno da povredi. Besna. Nije jedina. Vraća me nazad pred svoje lice. Ne dam joj da govori. Poslednji put. Imam jako dobar razlog zašto moram da platim. Ako ukapira, u redu. Ako ne, opet u redu. Nije ni bitno. Moje reči. Poslednje reči. Možda glupo. Nezrelo.  Glasno. Poljubac u obraz. Besan. Poslednji. Zario bih joj zube u vrat i odvukao do obale reke. Isisao bih joj dah iz pluća. Na mesečini. Ponovo je vraćao u život. Istim dahom. Večno. Iskra neke ugašene čežnje. Momenat. Nikada je ne bih povredio. Zbunjene plave oči. Ukapirala je. Kasno. Odlazim. Možda pleše. Možda se smeje. Možda samo stoji. Iščezava. Iščezavam i ja. Ja sam dim. Dezintegrisan. Oduvek bio. Zauvek ostao.

[22. oktobar 2016.]

