-Zašto hodaš tako pogrbljeno?

-Zbog žena.

-O, šta smo ti to opet uradile, mizoginu?

-Nisam mizogin.

-Jesi. Nisi mi odgovorio na pitanje.

-Za koje ti je potreban odgovor?

-Šta?

-Kažeš da ti nisam odgovorio na pitanje. Nisi pitala samo jedno.

-Da, samo se ti pravi pametan. Drugo je deo prvog. Znaš, to pametovanje ume da dovede žene do tačke gde gube interesovanje. Onda odu. Onda ih posmatraš kao da su ničim izazvane to učinile. Onda su za sve krive. Ergo – mizogin je stvoren.

-Provalila si me.

-Ali ja još uvek neću da odem. Barem dok ne dobijem odgovor.

-Niže ste od mene.

-Vau. Baš se trudiš da zaslužiš titulu. Kako smo to niže od Vas, gospodaru?

-Fizički niže, budalo jedna. U proseku.

-Aaaa… to. Da, to je verovatno tačno. Ali kakve to ima veze?

-Pa kada hoćete da me poljubite, zagrlite i nešto mi šapnete. Moram da se nagnem. I kako godine prolaze, sve mislim da je praktičnije da ostanem u tom položaju. Negde između.

-Pragrbljen.

-Šta?

-Negde između. Prav i pogrbljen. Pragrbljen. Ma, glupo je. Sad ja pokušavam da se pravim pametna.

-Ne, dobro je. Trudiš se da budeš kreativna.

-Polu-kreativna.

-Kako ti kažeš.

-Čekaj, mogu bolje.

-‘Ajde…

-Vrbak! Biće koje presreće na pola puta vašu čežnju! Pazite se, ženke, opakog šarma koji se spušta na vaš nivo!

-Eto vidiš. To je kreativno. Dopada mi se. Mogla bi da napišeš knjigu.

 -Da, to bi ti baš prijalo, egocentrični cvetiću. Uzgred, to je najveća gomila gluposti koje sam ikad čula. Kako te nije sramota da lupaš tako?

-Samo sam rekao da si kreativna. Mislim da je to OK.

-Ma ne to, magarče. Ovo za poljupce i grljenje i ovo treće što si rekao…

-Šaputanje.

-Ha-ha. Šaputanje. Da. Kako te ne mrzi da izmišljaš? I koja žena šapuće? Dernjamo se kad god stignemo.

-Ne izmišljam.

-Dobro. To onda znači da bi sve žene trebalo da trčkaraju naokolo kao balerine.

-Ne mora da znači.

-Stvarno? Kako to?

-Nisu ni svi muškarci pogrbljeni. Mislim da je stvar izbora, lenjosti, praktičnosti ili kako već želiš to da nazoveš… Sebe postaviš u položaj koji smatraš da je pogodan.

-Aha… shvatam. Baš se trudiš da postaviš ovu glupost na stabilne temelje.

-Ne sviđaju ti se odgovori?

-Nisam to rekla.

-Ne moraš da kažeš da bi tako zvučalo.

-Tebi se ne sviđa što sve to nazivam glupostima i provociram te?

-Nisam to rekao.

-Nije tebi lako, zavodniče. Svi ti poljupci, ruke oko vrata i slasne reči u ušima. To ume da istroši čoveka.

-Svako nosi svoj krst.

-Drago mi je što smo imali ovaj konstruktivan razgovor.

-I meni.

[24. oktobar 2020.]