Kako je oslobađajuće kada doživiš sve isto onako kao ona. Pustila je pesmu i pojačala zvučnike na 11. Smeh, radost i naglo usmeren pogled ka paru ruku koje plivaju kroz vazduh nad bosim nogama. Sve je bliže.

Your smile is like a breath of spring
Your voice is soft like summer rain
And I cannot compete with you, Jolene

Zgrabila me je jer želi da plešemo u tihim momentima početka pesme. Da budemo jedno. Svaki naredni momenat je bolji od prethodnog. Kada ona zagrebe moje rame. Kada ja stisnem njen bok koji se njiše i prosipa benzin po podu. Kada mi ugrize usne. Kada uzburka svaki atom u krugu od dva kilometra. U mraku. Pa na mesečevoj svetlosti. Pa u mraku.

Onda refren, refren, refren upali šibicu, pa odgurnemo jedno drugo iz sve snage i počinjemo da skačemo i igramo sami sa sobom na svom kraju prostorije.

Jolene, Jolene, Jolene, Jolene !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Please don’t take him even though you can

Vrištimo reči usnama ali ne ispuštamo glas. Oči su zatvorene i svaki mišić je zgrčen. Jesmo li sami? Ne možemo da budemo. Cela soba smo mi. Ceo svet. Sa mrakom, zvukom, njenom kosom, srcima koja će eksplodirati i par zraka mesečine.

Kada refren utihne, ona se baci na pod, isisa kiseonik iz prostorije i uguši vatru. Umirujući tonovi gitare i Džekov glas i promašen akord je teraju da dopuzi do mene, u svojoj predugačkoj, predugoj, preširokoj, najširoj košulji koja je njen omiljeni odevni predmet.

I had to have this talk with you
My happiness depends on you
And whatever you decide to do, Jolene

Zgrabim je i izvučem je iz nadošle reke u kojoj bi se udavila da nisam tu. Dok je držim oko struka, zanosi glavu unazad i još uvek se prepušta talasima, ali ruke joj ne daju da je plima odnese, ponovo steže moje podlaktice  i tada postaju njene, dok joj stopala crtaju note po patosu savršeno sinhronizovano sa mojim.

I još jednom me je odgurnula od sebe kako bismo lakše prigrlili zvuk i plamen koji su preplavili pet kvadrata centra svemira. Gutaju je i grli ih i miluju i steže ih.

Jolene, Jolene, Jolene, Jolene !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I sve odjednom stane.

ezgif.com-video-to-gif(3)

Čujem uzdisaje i izdisaje iz tame. Raščupani pogled me strelja. Ruka pritiska 29209-200

Hvala ti, Doli.

[15. mart 2020]